söndag 26 september 2010

Bastu och pojkband från förr

Idag var jag hos en väninna, Hon hade bjudit in mig att basta och äta lite med henne samt några andra hon bjudit in. En av de hon bjudit in var en nyinflyttad tjej hon träffat i sin kurs. Då denna tjej inte hittade så visade jag vägen som visade sig vara längre, då tjejen bor där en fd vän bodde innan :P

Men under vägen dit så pratade vi och fick en bra kontakt, dessutom tog vi sällskap större delen av vägen tillbaka och pratade ännu med.

Innan jag begav mig iväg mot Teleborg som vastandet var på så fikade jag med en vän från kursen på bibblan. Vi började snacka om musik. Gamla pojkband vi lyssnade på när vi var yngre, vilka vi fortfarande kan tycka är bra och inte. Vilka av medlemmarna som vi gillade när vi var yngre (de flesta småflickor har nog gillat en och annan artist).

Sen pratade vi även om artister vi inte gillade och musik som vi gillade på andra språk än svenska och engelska. Vi var båda överens om att vissa låtar ska man inte höra på andra språk. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar