tisdag 28 september 2010

Vfu

Vfun har börjat på nytt igen. Det var min andra dag idag och jag kom försent på grund utav dåligt kommunikation mellan kommunen och länstrafiken. (Bussen som det stod skulle gå gick inte). Men men blev bara en halvtimme försenad, hade kunnat vara värre, var en kvinna som skulle på möte i Kalmar liksom.

Jag fick redan igår veta att jag gärna får ta engelska läxorna igen, vilket jag självklart gör. Så nästa veckas läxa är redan klar. Jag ska dessutom planera lektioner där vi tar upp miljön en hel del. Har fixat grundplaneringen för att se vad han tycker. Får jag tummen upp fixar jag allt jag behöver då jag skulle börja med detta nästa vecka. Vi ska nämligen sitta imorgon och planera samt gå igenom vad det är jag egentligen ska göra på vfun.

Det är sämre med min inviduella tenta. Jag finner inget intresse i den så det är väldigt trögt att faktiskt sätta igång... Men måste ju fixa den. Kan beror på att jag kommit in så pass mycket i mitt skrivande som jag gjort igen också... Men jag vet inte. Nu ska jag gå och hitta en bild på hur det kan se ut i ett kärnkraftverk (reaktorn) för det kom upp igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar