torsdag 2 september 2010

Tidigt ute.

Jag gick upp klockan åtta som en duktig flicka. Jag vaknade till och med innan väckarklockan.
Man tog det lite lugnt lyssnade på musik på lägre volym och förberedde sig för dagen. Sen när jag nästan fått lagom varmt te för att kunna dricka det upptäckte jag att oj det är dags att gå till föreläsningen!

Sagt och gjort, kommer dit och ingen är där, kollar på schemat: 8-10. "Skit! Jag är en timme försenad de har säkert rast!" Kollar schemat coh ser att jag inte alls är en timme sen utan en timme tidig...

Satt först och gjorde absolut ingenting, men tillslut gick jag för att kolla om det skulle gå bättre att hitta en bok jag behöver till kursen idag. Men den boken fanns ju såklart inte tillgänglig, så jag får se om jag kan få tag på den sen eller om jag måste köpa den sen när csn kommer...

Det blir till att käka något och vila någon timme sen innan man slappar lite för att sedan gå på möte med lärarförbundet vid sextiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar