onsdag 1 september 2010

Trött dag

Träffade den andra lärare vi ska ha i delkursen idag. Även han verkar vara en bra lärare.
Men jag blev ganska så trött mot slutet ändå. Men det kan bero på att jag vaknade mitt i natten och inte kunde somna om igen på 2-3 timmar, det tar ut sin rätt när man egentligen är trött och bara vill sova.

Men idag träffade några gamla vänner från tidigare kurser idag med och snackade med två av de jag kommer ha kontakt med i lärarförbundet också. Första mötet är imorgon och så ska höstens schema gås igenom så att säga så då kommer jag i alla fall att veta vad som kommer att hända.

Men tror jag får ta någon timmes tupplur sen innan väninnan kommer över, annars kan jag nog bli rätt tråkig eller rolig för den delen det beror på hur jag blir. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar