torsdag 16 september 2010

Den sorgliga skapelsen människan.

Jag läste något väldigt allvarligt och sorgligt nyss. Jag vet sedan innan att ignorans och nonchalans råder hos viss personal inom olika områden (inte all personal, det finns de som är väldigt bra och uppmärksamma också), men det jag läser om här är så otroligt att man nästan inte kunnat tro det var sant. Men tyvärr så är det ju det. Jag har sett liknande fall i olika hög grad av sånt här innan.

Och så är det meningen att man ska ha tillit till de som ska finnas där för oss. Dessutom kan man inte direkt vara stolt över mänskligheten och få tillbaka tron på den när man om och om får se hur den egentligen är generellt funtad...

Men för att ni ska veta vad det är jag pratar om så lägger jag även till länken nedan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar