måndag 19 april 2010

Lärarbesök på vfun är på G nu.

Idag messade jag till min lärare på universitetet för att se om hon ens läst mejlet om förslag på tid och fick veta att hon varit bortrest och därför inte svarat men inte kunde imorgon. Så om jag inte hört av mig till henne, skulle vi fått veta det överhuvudtaget då eller skulle hon bara uteblivit?

Jag har i alla fall förstått att den läraren ogillar mig då hon inte ens kan meddela mig tiderna som blev förslagna utan att jag fick veta det av min kursare istället som hon mejlade två gånger för den delen. Men men läraren kommer i alla fall på fredag...

Men men, det har varit en bra dag idag annars. Jag höll i engelska lektionen igen och läxförhöret till på fredag är färdigt. Får se hur det går för eleverna denna gång, det är en väldigt tävlingsglad klass så det har blivit en poängjakt.

Jag var var med på halva idrotten med där min kursare hade mig som hjälp när hon skulle visa greppen barnen sen skulle göra. Hon hann visa två under tiden jag var med (var ju uppvärming innan med), så med andra ord har även jag lär mig två nya, mer eller mindre. Det andra är lite osäkrare. Eller ja... snarare lärde hon ut hur man tar sig ur grepp och de greppen jag fick vara med och visa då var min roll att hålla i henne handleder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar