torsdag 15 april 2010

Tatuerings sugen...

Imorgon blir mitt lilla "Jeopardy-läxförhör" av på Vfu:n.

Men idag var jag förbi house of pain en sväng och insåg att jag har haft tur. De är ju individuell företagare även om de delar lokal, men han som tatuerade mig blev utkickad pga att så många kom tillbaka. Min tatuering är inte förstörd som deras i alla fall. Killen jag snackade med sa att jag i alla fall kan få en hundring i rabatt om jag fyller i den igen och han var trevlig och saklig hela tiden.

Jag visade även ungefär hur stor tatueringen på handlederna skulle uppskattas att bli och fick veta att båda handlederna tillsammans förmodligen skulle gå på ca 600-700 kronor vilket ju är billigare än den jag har på skuldran som kostade tusen.

Det jobbiga med att ha varit där är att jag tack vare det är grym sugen på att göra handlederna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar