tisdag 20 april 2010

Misslyckat försök

Det är inte alltid jag får impulser att bara göra något som jag vet är dumt från början. Men det händer och jag lyckas ibland hålla tillbaka impulserna men borde lära mig göra det oftare... Nu har jag klippt luggen och ja... det blev som det blev, är samma snelugg jag hade gången innan (den som var kraftigare) men den är ojämnare och blev lite väl hög i ena sidan... Så nu får jag gå med detta ett tag så att det får växa ut lite. Kan ju inte klippa redan kort hår.

Det är tur att man har lite hår produkter hemma... :P Hur ojämn luggen ser ut beror litet på för den faller olika varje gång man ruskar litet på huvudet. Har i alla fall lärt mig något av det :P

Och nej jag är inte alls fåfäng när det kommer till mitt hår eller så... ;P (Fåfäng men lat passar nog in...hehe). Bilder finns nedanför detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar