torsdag 29 april 2010

Stressig morgon.

I morse när jag skulle åka till praktiken var det något strul med bussen så de skulle byta buss fick jag veta. Jag skulle alltså missa den mot Väckelsång sen, men sen kom bussen som skulle bytas till och då en tjej skulle av vid simhallen kom jag på att jag ju också kunde gå av där så att jag ändå skulle hinna med bussen trots att jag redan messat handledare om vad jag tidigare fått veta. Men i slutändan kom jag i alla fall i tid.

Tredje jeopardy-förhöret gick av stapeln och jag hade skrivit litet annorlunda än vad jag brukade göra vilket gjorde att jag rörde ihop det lite först innan jag fann en bra lösning. Får se om det blir något nästa vecka eller inte... Det är ju sista veckan för mig...

Tog lite bilder på väg hem med, för jag klev av vid brändeudde för att kunna ta trummenbron hem. Var helt slut nämligen. Så nu ligger man bara i soffan och slappar... får se om jag sätter igång lite "Skönheten och odjuret", har ju andra säsongen så eller kanske någon film... Måste laga mat med...

Har även fått veta att bilderna min kamera tydligen är för stora för sådana datorer skolan använder för att öppna... Undrar om jag ska göra något åt det eller inte då de ju funkar utmärkt till min dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar