tisdag 20 april 2010

Vfu, hemtenta och örhängen

Idag var rätt skön dag på vfun. Det var som oftast rätt självgående men jag fick hjälpa några med engelskan och matematiken. De håller på med skala. Det är alltid trevligt att känna att ens hjälp uppskattas med.

Då eleverna hade bild satt jag och en kursare i lärarrummet och gick igenom frågorna till tentan, vi kollade vart man kan hitta vad till varje fråga. Det var rätt bra att vi gjorde det för en del var lite klurigare att hitta än andra. :P

Sen hade de innebandyturnering efter lunch vilket innebar att både jag och min kursare bara åt och sedan tog bussen hem. Då jag slutat så tidigt tog jag en sväng på stan och såg att guldmagasinet hade 50% rea på allt. Så jag kollade på örhängen och hittade två, fast de ena skulle passat bättre om hålen inte suttit så högt upp... Men de andra gillar jag och de kan jag ju ha på praktiken också så de inte dinglar. Bild på dem kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar