torsdag 29 april 2010

Pannkisar!




Jag gjorde ju lite pannkakor då jag varit sugen på att göra det ett tag. Jag orkade inte allt utan det blev fyra kvar som jag kommer att äta imorgon någon gång tror jag. De två första blev misslyckade med så jag som vanligt var för ivrig med att börja steka.

Bankade och slog på burken det att inte fått upp den, sen när jag efter ett tips på nätet gjorde litet hål i locket gick det bättre (satte tejpbit över hålet sen såklart). Något jag helt klart kommer använda mig fler gånger.

2 kommentarer:

  1. Är det egentligen inte lite dumt att göra hål i locket när man bara kan bända till lite med en tesked och släppa in lite luft så vacumet släpper? :P Om man tänker på vad locket är till för alltså...

    SvaraRadera
  2. Jo om det funkat så. Men därför man enligt tipset ska sätta tejpa över hålet sen, hålet var som en nål med. :P

    SvaraRadera