onsdag 28 april 2010

Litet allt möjligt

Idag var det rätt lugnt även om jag ändå var trött på själva bussen hem. Jag har på sistone haft svårt att hålla ögonen uppe när jag åker hem på bussen när jag åker själv. Ska strax lägga över bilderna på lite graffiti samt klotter som finns i tunnlarna här i Växjö. Vi kom in lite på att sånt görs i diskussionen som var i klassen. Då ska jag även ta upp att det förstås är olagligt såvidare man inte har fått särskilt tillstånd eller äger saken själv, allmänna saker får ju t.ex. inte klottras på oftast.

Har även fått en del som jag mejlar med från andra delar i världen, det är riktigt bra för jag saknade kontakten med en kinesisk väninna bland annat och det att prata engelska med någon för att bli förstod samt få höra hur deras kultur är och sånt. Anledningen till att jag återigen testade detta var för att jag och en väninna pratade om vår att vi saknade brevväxlingen vi haft under högstadie- och gymnasietiden.

Kom ganska nyligen hem med från att ha hjälp en polare som storhandlade att bära. Vi var tre stycken och han hade sju kassar allt som allt. Jag upptäckte på slutet att det var litet dumt av mig att ta över litet grejer från en annan kasse i och med mina axlar... Men men det är ingen fara så sett.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar