måndag 12 april 2010

Lektionerna startar igen :)

Idag hade jag första lektionen för denna vfu. Det var Engelska där jag gjorde som läraren brukar, läxförhöret kommer inte vara som vanligt dock för det har jag ändrat om litet... :P Fick frågan om jag ville ta det nämligen eftersom han tycker jag är bra på att komma på andra roliga saker till grejerna. :)

Nästa vecka sätter jag dessutom igång med vfu-uppgiften (som nog kommer skriva mer om senare) då jag är rätt säker på att eleverna kommer bli överraskade vid ett tillfälle minst. Blir att jag använder berättelsen Sunnanäng (Astrid Lindgren) om den passar tillräckligt bra, annars tar jag andra alternativet

Undrar om jag ska fråga om jag får ta en bildlektion denna period med... får se hur jag gör med det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar