söndag 7 november 2010

Förkyld + tenta

Visserligen är jag alltid snuvig, men idag har jag nyst nästan non stop och känt mig tröttare än vanligt. Yay... eller not. Detta är inte alls rätt tillfälle då jag har en tenta att skriva på, eller ja, två, men den andra ska jag gör i grupp med en väninna i nästa vecka.

Tur är att vi inte har något imorgon så att jag kan sitta och skriva hela dagen då. Nu börjar jag känna av tidspressen, men det gör mig i och för sig mer effektiv, men ändå. Man tycker ju att jag skulle ha diciplin att göra lite dagligen istället för mycket en kortare tid. Om inte annat så skulle det vara bättre om man skulle vilja göra annat. Inte för att jag har några planer för imorgon eller så, men ändå.

Faktan och allt jag behöver är i alla fall utskrivet och jag vet vad jag ska jämföra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar