måndag 22 november 2010

Ny delkurs

Idag var första föreläsningen i nya delkursen. Denna termin verkar aldrig vilja ta slut. :P
Det var första föreläsninge för mig i alla fall då jag inte gick på första, eftersom jag var i Norrköping då. Det gick undan när hon pratade och det var främst om kristendomen, vilket kanske är en lucka i inriktningen som behövs fyllas i lite. Han som vi hade i förra religion-kursen verkade ju mer vara ute efter att frälsa oss än undervisa oss och ja... jag behöver inte gå in på den kursen igen, ni som läser bloggen ofta vet vad jag pratar om utan att jag gnällar om och om igen.

Känt mig seg senare under dagen från att faktiskt haft litet energi åt att småstäda, men då någo fortsätta senare elelr imorgon förmiddag. För sen kommer polaren på besök. Det ska bli riktigt kul det, om han itne blir sjuk så att han inte kan vill säga. Alla är mer eller mindre sjuk/förkylda eller påväg att bli det i dom här tiderna.

Har ju berättat att jag sökt några kurser till nästa termin med, står att jag ahr platsgaranti på hemkunskapen och när det gäller kursen "den bärande rösten" fick jag hem några frågor jag skulle svara på. Det blev mejlat igår, men det känns som att jag kan bli antagen till den också. Så... två kurser till då... så är det lugnt sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar