tisdag 16 november 2010

Förkylning, chai och brodermönster

Idag har förkylningen som jag aldrig blir av med blivit temporärt värre.
Jag gjorde det sista som var kvar på tentan och skickade in den så det är i alla fall rätt skönt.
I övrigt vilade jag en stund och älsklingen har nyligen gjort lite chai med lite extra ingefära i då det är bra för att rensa näsan och så. Det var faktiskt rätt gott också även om jag normalt inte gillar för mycket ingefära, kanske det är en sån där smak jag börjat lära mig tycka om?

Jag har gjort ett broderimönster också, det första någonsin som blev färdigt och jag får se om jag kan fortsätta och eventuellt kan bli bättre på det, hittade många gratis mönster också så ni som är intresserade av att vidga er mönsterbank, hör av er, det är lite olika saker.

Imorgon ska jag sätta igång med grupptentan på mer allvar också. Den känns inte alls lika stor som den gjorde från början, men det är ett tråkigt ämne: EU och hur länderna kunnat bli medlemmar i EU, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar