fredag 26 november 2010

I slutändan blev det inte så jättemycket, funderade på att köpa en tunt morgonrock (kimono), men då jag redan har en skippade jag det, såg även saker jag kan köpa i julklapp till vissa, men har inte bestämt mig riktigt än.

Blev lite fika med en kursare som ändå ville äta där då hon inte kände att hon hade något intressant hemma. Vad köpte jag då?

  • Ett par varma men simpla vantar (den snyggare var för tunna för frusna lilla mig)
  • Glesare broderiduk
  • En förpackning broderitrådar. "Jul" (färger: grön x2, röd x3, vit, svart, grå, guld och silver).
  • Charles Dickens samlingen (box 1 filmerna: Pickwickklubben, Oliver Twist, Nicholas Nickleby, En julsaga - delvis anledning till köpet, Lysande utsikter och Vår gemensamme vän).
  • Vitaminer

Fanns fler grejer jag från början tänkt köpa men struntade i då jag inte direkt behövde den. Förresten jag vill be om hjälp:

Ni där ute som vet vart man kan få boken "En julsaga", snälla låt mig få veta det, för bokhandlar som bokia, akademibokhandeln etc säljer den inte längre... Bara som ljudbok... :( Det är okej om den är en i en bok tillsammans med andra berättelser, men inte för bantad helst (det vill säga inte någon bok för, för unga åldrar).

2 kommentarer:

  1. http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197659622 Dock en E-bok men kanske funkar

    SvaraRadera
  2. Problemet är att jag vill ha det som en"riktig", hård bok, men bokbörsen hade tydligen den så ska se om jag tar den där.

    SvaraRadera