fredag 26 november 2010

Fredagen är här.

Okej då har ytterligare en natt då man inte riktigt vet hur mycket man varit vaken och sovit fortlöpt. Jag vet att jag i allafall sovit i minst fyra timmar. Jag är inte dödstrött heller (men har ju inte varit vaken så himla länge heller... Men drömde flera skumma drömmar natten som var också, varav en av dem gjorde att jag vaknade smått rädd, i den drömmen blev jag precis attackerad av en haj när jag vaknade.

Även om jag som sagt inte är så jättetrött, känner jag mig inte så ivrig att gå på föreläsningen idag, men det är nog bra att den är. För då kanske jag gör lite vettiga saker jag faktisk tänkt göra igår efter den... Men det märks, var ju inte jätteviktiga saker direkt.

Men som sagt om jag göra det blir det lite scanning och en tur till stan lite snabbt, idag finns det nog inga snöplogar som nästan köra över folk (en väninna blev tvungen att ställa sig i en snödriva för att inte bli överkörd). Är ju bra om det görs, för då slås några av dagens timmar ihjäl i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar