lördag 27 november 2010

Jag har nog kommit in i en period då jag har svårt att somna direkt. För jag kände mig trött, lade mig och kunde inte somna. Det slutade med att jag slet till mig ett block och skrev första utkastet till kapitel 2 och 3 till Nightmares of the past. Efter det kunde jag försöka igen och då gick det tillslut...

Men, men... jag är i alla fall inte jättetrött idag även om tröttheten finns där. Börjat min nyttigare del nu i alla fall. Ica sålde apelsiner rätt billigt så jag köpte en påse med dem och de får bli en del av någon måltid under dagarna nu hade jag tänkt försöka med. Idag blev det till frukosten


Sen idag tänkte jag försöka utveckla kapitel 2 till berättelsen och bara mysa inomhus, har varit ute en gång i kylan och det räcker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar