lördag 6 november 2010

Första julklapparna + phantom of the opera


Idag har varit en riktigt trevlig dag. Jag åkte in till stan med en väninna jag har kommit att umgås allt mer och mer med. Det gillas. :) Vi handlade lite julklappar (ja, vi är ute i god tid, men om man hittar saker kan man ta det i tid så har man råd med allt med).

Jag hittade en present till min kära far och en present till en vän. Så får jag se vad alla andra får sen. För övrigt var den ena present lite otymplig att bära innan man vande sig. Sen gick det enklare så länge man inte behövde lyfta något annat som skulle lyftas försiktigt, då fick min väninna rycka in.



Efter all shopping lämnade vi grejerna och såg Phantom of the opera hos mig. Hon hade inte sett den innan och jag njöt som vanligt när jag ser den. Den hör trots allt till en av mina favoriter. Vi ska se Chicago tillsammans någon dag också, en film jag aldrig sett hela utan bara delar av.


Annars blev det, det senaste avsnittet av Vampire diaries där Elena blir kidnappad och häxan behöver blod från en som delar blodsband med henne. Hennes bror används då, men saken är den bara att för några avsnitt sen kom det fram att Elena är adopterad men ingenting om att han skulle vara det.

Förresten någon som är hundra procent på att den vet vart man kan få tag på phantom of the opera med de gamla låtarna? De som är i den här är ju inte samma även om det är samma film typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar