torsdag 18 november 2010

Julpyntet och musiken har marscherat in...

Vad har hänt idag då?

Jag har skrivit om EU:s demokratiska del samt EU:s ekonomi. Det gick rätt fort, men får se om jag ska ta med lite om bankerna också eller om det inte behövs...

I övrigt har jag sett senaste Bleach-avsnittet, det var den absolut första anime serien jag såg tror jag jag. En vän jag hade på högstadiet visade mig den och Black Cat. Jag måste se färdigt Black Cat någon gång också, den är ju trots allt rätt kort. Bleach är nu uppe i sitt 297:de avsnitt och inte ens mangan är färdigskriven än så. En annan serie jag ska se färdigt är Hellsing ultimate, då den följer mangan vilket Hellsing inte gör.

Det blev en trevlig liten utflykt till Hageby centrum också där det blev en liten fika. Det jag valde smakade väl okej bara dock, men det gick ner. Det är helt otroligt. All den här juldekoreringen, julmusiken osv som kommit redan nu... Det är för tidigt i min värld, speciellt musiken! Jag menar jag har inget emot julen för jag gillar familjegemenskapen som är just då och på nyår. Det är en helt gemenskap på högtiderna även omgemenskapen i familjen är bra annars också. Jag skulle inte för en sekund vilja "byta" föräldrar eller farmor om man säger som så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar