lördag 6 februari 2010

Fynd i Norrköping

Då har jag varit hos älsklingen några dagar, ska dock åka hem imorgon. Det har varit lika trevligt och mysigt som alltid, speciellt som det känns som det dröjt längre än vanligt sen sist. :)
Snart kommer några vänner till honom över också, det ska bli kul. Det talades om en spelkväll.

Andra trevliga saker som hänt är att jag börjat få kontakt mer med de andra som läser samma inriktning som mig. Man kan säga att gruppen består av två grupper. De äldre "mammorna" som vissa andra i gruppen kallar dem. De är mer strikta känns det som och inte lika avspända. Sen har vi den andra gruppen som är mer avslappnade och skämtar mer men som ändå gör arbetet som ska göras.

Idag var vi på stan och jag hittade ett spel som inte görs längre och jag inte funnit någonstans. Eller jo sett något enstaka exemplar på t.ex. tradera för över 700 spänn och då verkar det handla om begagnade spel. Nu på gamestop betalade jag bara 90 spänn. Hittade ett spel till och såg att det skulle bli billigare för mig att ta ett tredje än bara de två. För det var 3 st för 199.

Shadowhearts covenant kostade alltså 90
Dynasty warriors 139
Alltså skulle jag tjäna på ett till så chansade på ett jag aldrig hört talats som men som verkar intressant: Evergrace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar