fredag 19 februari 2010

Varit social

Idag fick jag ett trevligt avbrott i den allt för långsamma vardagen. Jag höll på med en fråga på tentan och fick den för övrigt klar med, då en vän jag bestämt med ringde och frågade om jag ville hänga med in till stan. Sagt och gjort. Vi åkte in till stan, han fixade det han skulle ha och jag hittade pusslet jag köper nu tidigare och drar av så att jag lägger undan mer när jag får pengar igen ist och på det köpte jag även ett spel.

Väl tillbaka blev det som vanligt te, snack och musik. Jag färgade även hans hår och vi testade spelet som egentligen ska vara för tre (Killing doctor Lucky+dog). Fast då vi skulle testa spelet gjorde vi det väldigt svårt ist, genom att placera ut tre figurer som aldrig rörde sig på platser så att det skulle bli svårare att hamna oövervakade ensam med Dr Lucky som man är tvungen.

Det blev även lite snack om våra tidigare praktiker samt det faktum att jag vill på konsert då jag aldrig varit på en, flera förslag att åka gemensamt på en konsert kom upp samt campusfestivalen som ska varit i maj, men får se hur det ser ut längre fram.

Men nu ska jag iaf sova och fastiskt vilja sova denna gången med. :) Imorgon blir det att ta itu med de två sista och lättare frågorna samt att hjälpa en vän göra sig iordning inför en fest lite snabbt. Måste vara duktig och ta hand om lite disk med.

Well, well... Good night for now! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar