tisdag 16 februari 2010

Vindstilla vardagar

Idag har jag bara tagit det väldigt väldigt lugnt, började dagen med några avsnitt Drawn together sen pluggade jag lite och skickade iväg mejl kring en fråga till tre olika präster varav en redan svarat, han svarade redan efter någon timme och var mycket artig och rak fram samtidigt.

Så vad har jag gjort annars? Jo testa ett spel på kongregate och köpt coca cola. Igår umgicks jag iaf ett bra tag med en väninna. Jag bjöd över henne på middag och det slutade med att hon hämtade med bil och körde mig till henne istället där vi åt middag och bakade kladdkaka, jag fick även provsmaka potatissalladen hon gjorde för kvällen till henne och hennes pojkvän och den var helt underbar! Hon är verkligen duktig på att laga mat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar