fredag 12 februari 2010

Plugg och Manson

Idag satt jag ca två och en halvt timmar, det var rätt bra. En fråga blev lite klarare och jag började skriva på en annan fråga med. Så nu vet jag iaf lite mer om hur jag ska svara på om hur gamla testamentet ser på vissa namn i trosbekännelsen. :P

Så har till den 20/2 på med med allt det vilket inte bör vara några problem direkt...

Annars har jag tagit det lugnt, bestämt mer med en polare angående imorgon då jag ska ha två vänner över på middag samt tv-spel om den andra dosan funkar bra också, minns inte det. Sen har jag kommit en bit in i Marilyn Mansons biografi, det är en väldigt medveten människa känns det som. Det intressanta då jag läser den kurs jag läser är att det som verkar ha startat hans uppror är den intensiva kristna etiken och reglerna som rådde på hans skola, sen har det ju självklart hänt en massa annat,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar