lördag 27 februari 2010

Grease

Ytterligare en dag som glidit fram med hjälp av spel och serier. Såg dessutom precis färdigt hela Grease för första gången. Den tilltalade inte mig riktigt utan var lite lätt långtråkig. Det enda jag gillade mer i filmen var Sandys kläder där i slutet. Sen funderade jag på om Cry baby kom ut efter Grease och är lite av en parodi på den? För flera att karaktärerna där passar in i filmen Cry baby också.

Men smaken är ju som baken säger man ju och nu ska jag ser nästa film.

Senare:

Jag har hela tiden fått höra att Dirty dancing 2 är dålig, men den filmen gav men en del skratt ibland samt att jag gillade musiken. Den tog upp allvarliga saker samtidigt som den hade komiska inslag. men filmen i sig är väl något som klassas som typisk tjejfilm del flesta killar flyr så fort tjejen säger att hon vill se. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar