fredag 26 februari 2010

Shopping

En polare frågade igår om jag ville hänga med in till stan idag (han skulle åka hem senare idag så). Så det blev att gå i affärer och fika. Även efter att han åkt fortsatte jag att gå, slutresultatet blev en bok om slash och en bok av Isabel Allende.

Kollade klackskor också och blev bara besviken då alla var för stora. Så såg jag ett par snygga som såg små ut, hoppet steg och jag testade dem... förstora... med halvsula då?... förstora... helsula då??... förstora! Tjejen som som hjälpte mig var iaf snäll och tipsade mig om affärer som säljer mindre storlekar också.

Kollade även hos optikern vad jag kan göra åt mina fula "solbrillor", ska ta med dem nästa gång och bleka dem så att de ser ut som vanliga glasögon igen :) Det var mycket billigare än jag trodde det skulle vara. Byta glas blir det inte frågan om iaf då det kostar närmare tvåtusen... pengar man inte har. :P

Ja det var en del jag kollade iaf. Hann ju med ganska så mycket då jag var på stan från ca halv tolv-halv sex.... Gissa om jag är trött och har ont i fötterna nu? ;P

För övrigt tycker min polare att jag ska starta en modeblogg. Ett direkt citat: "Du skulle bli hatad". Denna åsikt kom efter att jag sågat ett plagg på en affisch så mycket som det bara gick. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar