torsdag 25 februari 2010

Plugg

Sitter på bibblan och har en paus från pluggandet. Jag och en kurskamrat går igenom frågorna till seminariet som jag trodde var imorgon men som tydligen är nästa vecka. Vi har kommit så långt att vi ska börja på fråga fyra av femton (pluggat ca 2 timmar), men det har blivit rätt långa svar också.

Läraren som har den delen av tentan som jag mejlat fel har fortfarande inte hört av sig, så jag vet inte om han godtog min ursäkt för felet eller inte... :( Irriterande när man inte får bekräftelse, är andra som gärna sett en bekräftelse på att han fått grejerna också då han enligt sin mejl är bortrest, men vi skulle ändå mejla dit.

Idag känns allting iaf bättre, tack för stödet som ni (omedvetna om det själva) gav mig igår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar