onsdag 21 oktober 2009

Dags för ny dator kanske...

Nu börjar det verkligen bli dags för ny dator. Jag får se till att börja spara. Ljudet på min dator har nämligen börjat lägga av. Ibland funkar det ibland inte, och det gäller då i alla program. Så spara, spara, spara. Det bör ju gå om jag inte väntar med att köpa julklappar till december som jag brukar göra.

Jag tror jag ska ha en sån där liten sak, De verkar så smidiga, men samtidigt så skulle jag vilja ha en i den storleken jag har nu för då kan man ju spela litet med och se spelet ordentligt fortfarande. Det lär ju bli jobbigare med de där mindre skärmarna.

Men det är ju inte dessa saker som är de viktigaste. Det viktigaste är ju att man kan ha ett samtal igång på datorn och t.ex. sitta och skriva i word samtidigt utan strul, kanske kunna öppna ett internet fönster om det behövs. För då kan jag ju plugga på datorn samtidigt som jag snackar.

Men, men jag får se vad det blir för någon och när det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar