torsdag 29 oktober 2009

Kursen flyter på.

Jag fick besked angående sista tentan av de jag gjort idag. Den hade i alla fall blivit godkänd. Det är rätt skönt att jag faktiskt lyckats klara denna kurs såpass bra som jag gjort hittills. Har ju varit lite strul de två tidigare... Nu har jag dessutom gjort två av fyra frågor på den här hemtentan. Även om jag inte gör dem i nummerordning så lyckas jag iallafall göra en fråga i taget denna gången vilket är bra. Jag kan hålla på och hoppa kors och tvärs ibland...

Så nu ska jag bara skriva om två läsinlärnings metoder och om vad som är bra plus vad en elev behöver utveckla utifrån en textstycke han har skrivit. Det går nog bra även om jag kommer använda "fel" litteratur till den förstnämnda av det frågorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar