torsdag 8 oktober 2009

Sysslor att göra

Idag skulle jag egentligen ha börjat diska vid det här laget. Mitt kök är i akut behov av en disk eller två. Jag har iallafall varit duktig och pluggat (skrivit av det jag kan behöva som referens senare).
Jag vet att jag kan kopiera, att det är smidigare. Men på något sätt blir det att jag böjrar göra så att jag skriver av. Det funkar det med. Då begränsar man sig ännu mer då man inte alltid behöver hela sidorna.

Men men nu ska jag vara duktig och faktiskt ta hand om disken så att jag kan äta sen. Frågan är bara vad. Handlade hem ännu mer mat nu så nu blir det ännu svårare att välja då jag egentligen inte känner hunger så mycket just nu.

Det blir säkert något gott, ska försöka att inte göra någon latmanskost i alla fall. Bättre att ta något som jag kan använda grönsakerna som annars kommer bli tvungna att slängas till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar