fredag 2 oktober 2009

Trevligt sällskap

Jag blev bjuden på middag igår. Sällskap samt mat var underbart. Det var väldigt mysigt också.
Vi gick tillbaka hem och även om ljusen han ville visa inte blivit tända och jag först tyckte det var riktigt kallt (jag skallrade tänder) så var promenaden tillbaka minst lika trevligt. Det är extra mysigt att promenera med sin kära.

När vi tidigare var i en skiv/film-butik hittade jag några filmer jag gillar, bland annat Ringaren av Notre Dame, en riktigt bra film (tröttnar aldrig på disney). Att den har lite humor i sig är bra det med. Man ser helt annorlunda på de där filmerna nu som vuxen än man gjorde som barn. Nu ser man liksom de andra budskapen med.

Imorgon bär det av till Ikea på vägen hem till mig. Det ska bli intressant då jag inte varit på Ikea på år och dar. Kanske kan få tag i såna där större muggar jag vill ha då bland annat, om jag finner de intressant och fina. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar