söndag 11 oktober 2009

Varit social

Det blev inte så mycket pluggande idag. Istället träffade jag en polare. Det var ett tag sen man träffade de här. Dels för att jag varit sjuk och behövt plugga. Sen har vi inte hörts vid lika mycket när jag är här i Växjö.

Men men vi tog en promenad, definitivt dags för mössan... Annars kommer öronen snart trilla av. Sen fikade vi medan vi snackade en massa och såg på Batman: The dark knight. Den filmen är bra fast jag vet vad som händer redan. Upptäckte vissa smådetaljer jag missat i den innan. Den innehåller rätt mycket att ta in att man kan missa dem. Det var i alla fall trevligt att träffas igen och imorgon ska jag träffa två andra vänner. Det ser jag fram emot då det också var ett tag sen. Får se om jag kan hålla mig från att retas med dem, haha. Brukar ha svårare för det när vi inte träffats på ett tag.

Jag hoppas att det inte kommer bli så kallt att jag behöver använda mina vinterskor än på ett tag iallafall ska ändå köpa nya nästa gång jag får pengar. Vintern avskyr jag på många sett, det enda jag gillar med den är jul, nyår och myspys med ljus. Man har god ursäkt att krypa ihop i soffan eller vart man nu brukar krypa ihop och läsa lite. Det är ingen som kan säga: Ja men varför sitter du inne, det är ju så fint väder ute osv, osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar