lördag 31 oktober 2009

Helg

Jag har tagit 1- 1,5 uppgift per dag så jag har en kvar. De går rätt snabbt att göra när man kommer igång. Det svåra är att behöva plocka bort så att man håller sidantalet då det oftast står "max" innan det. Men men det enda som behövs är att bedöma vad som är bra med en elevs text och hur man kan få honom att utvecklas i skriften.

Det skulle jag lätt kunna göra på måndag, men får se hur det blir kan ju eventuellt börja på den nu i helgen också, men inte idag, det kommer nog inte bli så mycket tid till det. Vi har inte ens ätit frukost än ju plus att vi ska ner på stan. :) Det kommer nog att bli en trevlig dag, eller ja jag vet att det kommer bli det för jag är redan så nöjd jag kan bli så länge jag inte får magvärk igen.

Men men nu ska jag faktiskt ta och hjälpa till i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar