måndag 19 oktober 2009

Ny vecka

Idag är vädret dystert och jag känner mig lite halvt borta fortfarande. Kanske inte vaknat till ordentligt än. Han åkte hem för en halvtimme sen och det kommer återigen dröja 1,5 vecka till nästa gång vi träffas. Kommer vara trist att vänta, men det är värt det för den underbara tid man får med honom även om jag saknar honom emellan.

Idag ska jag lämna in analysen av fältarbete 1 också, plugga litet till inför begreppstentan imorgon och ha två föreläsningar. Om jag orkar kanske jag börjar på analysen till fältarbete 2 lite mer också. Har ju gjort litegrann men långt ifrån klart att lämna in, men det ska inte i förrän på måndag så.

När vi handlat har jag fått syn på riktig bra filmer jag velat ha också: Phantom on the opera, Finding neverland och American History X. Speciellt de två första gillar jag skarpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar