måndag 5 oktober 2009

Underbar helg,

Jag har haft en underbar helg. Igår kom vi iväg litet senare än vi tänkt då båda var sega på morgonen och vi var två timmar på Ikea. Det var kul även om man blir trött i fötterna av att gå omkring och vill ha så mycket. Jag ville inte äta något förrän vi närmade oss Växjö eftersom jag har en tendens att bli litet åksjuk när jag åker bil lite längre sträckor. Det blev hamburgare på Max i Värnamo och jag klarade mig konstigt nog helt och hållet från illamående.

Väl här har vi mest tagit det lugnt och bara njutit av varandras sällskap. Plus att vi spelat lite Guitar Hero Metallica. Älsklingen sjunger bättre än han vill erkänna och spelet anser att jag sjunger bättre än jag gör. Men men, det är ett intressant spel, kommer nog inte klarar det på hard förrän långt fram då jag precis nyligen börjat kunna spela hard litet smått bara.

Vi har frossat tacos och glass idag också, riktigt gott även om jag nog ska hålla mig vid de vanliga kryddan på köttfärsen då den nya jag testade inte var helt i min smak.

Imorgon börjar delkurs 3 i den kurs jag läser nu. Ska göra fältarbete och har inte fått tag på min VFU-plats. Hoppas det går bra nu så det är slutet av denna vecka jag ska göra första fältstudien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar