onsdag 28 oktober 2009

Tentar i Norrköping.

En av frågorna till tentan är gjord, den var enkel fast jag klagat på att jag inte hittat bok. Men allt jag behövde fanns i kompendiet och de kan inte begära så mycket mer egentligen så den ska vara på en sida max, svårt nog som det var att hålla sig på det.

För trött för att gå vidare och skriva på de andra nu, men har kollat upp lite vart jag kan ta vad så jag sparar tid där sen. Det är ju bra det i alla fall. Det kommer gå bra bara det flyter på.

Men men nu ska jag vila, jag var uppe med tuppen idag nästan för att kunna åka till Norrköping utan att bli rånad av Sj. Men jag är riktigt glad att vara här igen och det är mysigt att faktiskt kunna ha honom hos mig IRL och inte bara via webben även om jag gillar höra rösten med. :)
Men vem föredrar inte IRL? :P

Men... vila var det ja... Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar